piątek, 18 maja 2012

TAG: Wiem co jem!


No i w końcu wpadł do mnie ten tag :) Dziękuje Zyskowej za to, że zechciała mnie nim otagować :)


Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania
3. Otaguj kolejne 5 osób :)  



1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo? 
Niestety nie, ale też nie odżywiam się niezdrowo :) Staram się to wszystko bilansować, żeby nie mieć wyrzutów sumienia że wciągam tylko niezdrowe rzeczy :) A czasem niestety zdarza się czymś takim zgrzeszyć :)
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz? 
Zdarza mi się to coraz częściej.  Nie jestem jeszcze wprawiona w temacie, cały czas się doszkalam czego najlepiej unikać. Zaczęło się od czytania składu kosmetyków, a skończy nie wiadomo gdzie :P
3. Jesz dużo owoców i warzyw? 
Nie tyle ile powinnam. Po prostu czasem zapominam o codziennej dawce warzyw i owoców, ale w sezonie wiosenno-letnim jem je często i pod każdą postacią :)
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości? 
Heh nie i nie zamierzam, wręcz przeciwnie, chętnie przygarnę kilka dodatkowych kilogramów :P Z racji mojej szybkiej przemiany materii jestem bardzo szczupła, a jeżeli już coś się odłoży to zwykle w brzuszek- czyli tam, gdzie najmniej tego potrzebuje ;)
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele? 
Jak pisałam wyżej, chciałabym się bardziej zaokrąglić i nabrać kobiecych kształtów. Ale nie jest tak, że mam z tego względu jakąś niechęć w stosunku do mojego ciała. Nie jestem szczupła z powodu choroby czy celowego odchudzania, więc czuje się ok :)
6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? 
Oj dużo tego :) Uwielbiam makarony, szczególnie spaghetti, wszelkie sałatki, zupę kalafiorową,  domowa pizzę, wszelkie owocowe ciasta, owsiankę i dużo dużo więcej :) I niestety frytki z dużą ilością majonezu (który jest moją słabością...:))
 7. Czy lubisz gotować? 
Powiem tak, lubię testować nowe przepisy, ale np do przygotowania sobie zwykłego codziennego posiłku nie zawszę mam wenę :) Zdecydowanie bardziej wolę piec ciasta :)
8. Co chciałabyś wyeliminować z diety? A co do niej wprowadzić i dlaczego? 
Hmmm chyba na ten moment nie mam czegoś co chciałabym szczególnie wyeliminować. Udało mi się ograniczyć spożywanie kawy i jedzenie słodyczy (oprócz tradycyjnej czekolady). Chciałabym dużo częściej spożywać owoce i warzywa.
9. Czego nie możesz przełknąć, a co mogłabyś jeść cały czas? 
Nie cierpię brukselki, nie jestem w stanie jej wziąć do ust :P Nie lubię też koperku, natki pietruszki i kaszy gryczanej. Cały czas mogłabym jeść sałatkę z piersią z kurczaka, banany, czekoladę i brokuły :)
10. Ile posiłków jesz dziennie? 
Staram się jeść 5-6 regularnych posiłków + zdrowe przekąski. Nie zawsze mi to wychodzi, ale minimum są to 4 posiłki dziennie :)
11. Wypijasz odpowiednią ilość wody ? (min. 8 szklanek dziennie)? 
Niestety nie... Zwykle jest to 5-6 szklanek, wliczając w to również kawę i herbatę. 




Nie taguje nikogo, bo już chyba wszyscy na niego odpowiadali. A jeżeli jest jeszcze ktoś kto by zechciał być otagowany, to proszę, częstujcie się :)




No i to tyle w tym temacie. A teraz zmykam cieszyć się w końcu piękna pogoda :) 
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*