wtorek, 1 maja 2012

Synergern- cz.3 - nie mam zdania :)

Cześć :)
Dziś ostatnia część recenzji testowanych kosmetyków Synergen. W tym wypadku nie potrafię wyrazić konkretnej opinii, ponieważ te dwa produkty nie dopasowały się kolorystycznie do mojej karnacji, dlatego oprócz 2-3 użyć testowych nie mam z nimi za dużo wspólnego :) Ale na podstawie moich krótkich doświadczeń postaram się Wam je nieco przybliżyć :)

1. Antybakteryjny puder w kompakcie  




Opinia producenta: 
Synergen puder w kompakcie został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Idealnie sprawdza się w drodze, pokrywa dokładnie niedoskonałości nie zamykając porów. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości.

Skład:
Talc, Dimethylimidazolidinone Rice Starch, Mica, Aqua, Magnesium Myristate, Propylene Glycol, Octyldodecanol, Isopropyl Myristate, Bisabolol, Glyceryl Stearate, Phenoxyethanol, Farnesol, PEG-150, Silica, Ricinus Communis, Cetearyl Alcohol, Allantoin, Quaternium-26, Glyceryl Ricinoleate, Carnauba, Candelilla Cera, Sodium Cetearyl Sulfate, Stearic Acid, Cera Microcristallina, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, Cetyl Alcohol, Cera Alba, Paraffinum Liquidum, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Coumarin, Eugenol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 75470, CI 77163 


Moja opinia: 

zalety: 
  • ma fajną gąbeczkę, choć ja wolę puder nakładać pędzlem to gąbka mi sie bardzo spodobała
  • faktycznie matuje (choć nie obejdzie się bez poprawek w ciągu dnia) 
  • solidne mocne opakowanie- nie ma obawy, że puder otworzy się np w torebce 

wady:   
  • podkreśla suche skórki 
  • słabo kryje
  • ma mało odcieni- ja niestety otrzymałam kolor zbyt ciemny i właśnie dlatego go nie używam 
Wydaje mi się, że nawet jeśli dostałabym odcień odpowiedni do karnacji to nie byłabym z niego zadowolona. Bardzo pokreślił moje suche skórki i wydaje mi się, że pomimo tego, że jest antybakteryjny zrobiłby na mojej twarzy małe pobojowisko :)




2. Antybakteryjny korektor przeciw wypryskom 



Opinia producenta: 
Działa antybakteryjnie, a jednocześnie zakrywa wypryski i zaczerwienienia. Specjalne składniki zamykają pory - wysuszając wypryski. Antybakteryjne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i wągrów. 

Skład:  
Paraffinum Liquidum, Cera Carnauba, Petrolatum, Paraffin, Hydrogenated Polyisobutene, Octyldodecanol, Candellila Cera, Polybutene, Cetyl Palmitate, Magnesium Myristate, Cera Alba, Bisabolol, Farnesol, Tocopherol, Odeth-10, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Amyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Alpha-Isomethylionone, Cinnamyl Alcohol, Parfum [+/- CI 77891, 77491, 77492, 77499, 770071]

Moja opinia: 

zalety: 
  • dość dobrze kryje 
  • ma solidne opakowanie 
wady:
  • szybko się ściera 
  • podkreśla suche miejsca
  • ciężko się nakłada
  • ma brzydki pomarańczowy odcień, który bardzo się odznacza na twarzy (mam odcień vanilla 01, ale jest ona bardzo ciemny) 


No i to by było na tyle jeśli chodzi o testy marki Synergen. Dzięki tej akcji znalazłam dwa kosmetyki (krem i balsam), do których na pewno będę często wracać :)




A Wy używałyście kiedyś kosmetyków tej marki? Jeśli tak to byłyście z nich zadowolone? :)

Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Mam i korektor i puder. Puder daje rade ale korektor mimo wszystko dla mnie za ciemny, a raczej za pomaranczowy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*