wtorek, 3 lipca 2012

Przeżyjemy? :)


Cześć :) 
Ostatnio zgłosiłam się do akcji organizowanej przez Belleoleum z serii "Przeżyj miesiąc za 50 zł". Myślę, że jest to bardzo fajny pomysł, szczególnie dla osób, które chcą zaoszczędzić, ale nie zrezygnować całkiem z kupowania kosmetyków, bo przecież możemy rozgospodarować całe 50 zł! :P


http://belleoleum.blogspot.com/2012/07/wyniki-akcji-przezyc-czerwiec-za-50.html


Tak więc w lipcu zaciskam pasa i zabieram się za rozplanowanie budżetu. Zaoszczędzone pieniądze na pewno się przydadzą i mam nadzieję że akcja będzie skutkowała tym, że nie będę kupować kosmetyków bez zastanowienia, które potem zalegają na półce bo ich nie używam.... Jest to również konkretny powód do tego, żeby wziąć się w końcu za wszystkie zapasy i zużyć je do końca :)
Mam nadzieje, że pod koniec miesiąca będę mogła cieszyć się tym, że mi się udało :) I że jakoś przeżyłam :P

A Wy słyszałyście już o tej akcji? Bierzecie w niej udział? :) 

4 komentarze:

  1. biorę, już trzeci miesiąc:P ale w lipcu wiem, że będzie ciężko..
    Tobie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się udaje bez takich akcji, ale trzymam kciuki za wszystkich bioracych udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie zaciskamy pas,a właściwie portfel:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej akcji, brzmi bardzo ciekawie ;)



    Przy okazji zapraszam Cię na rozdanie, w którym wygrywają aż 4 osoby! :)
    http://palinka-and-her-world.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*