poniedziałek, 26 listopada 2012

Włosowy tygodnik pielęgnacyjny (5)- tydzień naturalny.


Między tym postem z serii WTP a ostatnim zostaje tydzień przerwy- a to z racji tego, że byłam chora i w ciągu tego czasu włosy umyłam tylko raz, szamponem brzozowym Barwy. 
Z racji tego, że podczas choroby wspomagałam się również wszelkimi domowymi sposobami leczenia, wpadł mi do głowy pomysł, aby przez tydzień używać tylko naturalnych sposobów pielęgnacji włosów (no, pomijając płyn Facelle :P). Jak to wyglądało:  

Tydzień 19-25.11.2012 

Poniedziałek, 19.11 

- mycie: płyn Facelle 
- maska z siemienia lnianego 

Wtorek, 20.11 

- mycie: płyn Facelle 
- płukanka szałwiowa 

Środa, 21.11 

oliwa z oliwek na noc 

Czwartek, 22.11 

- mycie: płyn Facelle 
- maska miód+ śmietana 
- płukanka rumiankowa 

Piątek, 23.11 

Nic. 

Sobota, 24.11 

- mycie: płyn Facelle 
- płukanka miętowa 

Niedziela, 25.11 

- mycie: płyn Facelle 
- maseczka żółtko+ olejek rycynowy+ cytryna 
- płukanka z siemienia lnianego 


Chyba taki tydzień pielęgnacji będę powtarzać co jakiś czas, próbując kolejnych przepisów na domowe kosmetyki, bo moje włosy chyba tego potrzebują :) 


:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*