niedziela, 11 listopada 2012

Odpowiedź na TAG Liebster blog x2.


Zostałam otagowana dwa razy. Dziękuję i zapraszam do lektury :) 


Zasady: 
,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pierwsza była san.su.si

1. Jeśli mogłabyś zmienić w swoich włosach jedną ich cechę, co by to było ? 
Na pewno chciałabym żeby były jednoznaczne- proste albo kręcone. Posiadam włosy pośrednie, które raz same z siebie są proste, innym razem falują ;) 
2. Od czego zaczynasz swój dzień? 
Oczywiście od śniadania. Nie wyobrażam sobie pomijania tego posiłku  nawet jakbym miała się gdzieś spóźnić to po przebudzeniu i tak muszę coś wrzucić na ząb :) 
3. Lubisz czytać? Jakiego rodzaju literaturę? 
Uwielbiam od dziecka! :) Gust literacki mi się zmieniał, przez powieści młodzieżowe, romantyczne, po kryminały, w których od dłuższego czasu jestem zakochana i czytam teraz głównie ten rodzaj :) 
4. Czym zajmujesz się w życiu? 
Hmmm... wieloma rzeczami :P Aktualnie jestem na etapie poszukiwania pracy, która dawałaby mi satysfakcję i pomysłu na życie, którego bym się trzymała :) 
5. Twój ulubiony kosmetyk do włosów to... 
O matko...:P W ostatnim czasie moim ulubieńcem stała się maska do włosów Gloria- miłość od pierwszego użycia, która nadal kwitnie ;) 
6. Twój ulubiony zabieg kosmetyczny to... 
Wszystko co związane z pielęgnacją włosów :) 
7.  Czy wiążesz swoją przyszłość z tematyką swojego bloga? 
Nie wykluczam takiej opcji, bo jest to tematyka, w której się dobrze czuję ;) 
8. Góry, czy morze? Dlaczego? 
Ciężko wybrać więc powiem że jedno i drugie :) A najbardziej: góry w zimie, morze latem :) 
9. Masz swojego ulubionego fryzjera, czy żadnemu z nich nie ufasz i ścinasz swoje włosy sama/ robi Ci to ktoś znajomy? 
Ostatni raz byłam u fryzjera 2 lata temu :P Nie zamierzam na razie drastycznie zmieniać swojej fryzury, a końcówki potrafię sobie podciąć sama ;) 
10. Kosmetyk, którego zdecydowanie odradzasz wszystkim to... . Dlaczego? 
Chyba nie mam takiego kosmetyku. 
11.  Dlaczego założyłaś swojego bloga? 
Chyba z chęci posiadanie małego kawałka swojego świata w sieci :) W miarę jak często odwiedzałam inne blogi, coraz bardziej narastała u mnie chęć posiadania własnego miejsca w blogosferze ;) 


Drugi Tag pochodził od Miszki :

1. Jak wysoko stawiasz w życiu swój autorytet?
Chciałabym żeby ludzie mnie szanowali, ale prawdę mówiąc zależy mi najbardziej na opiniach tych, którzy są mi bliscy i znają mnie taka jaka jestem :) 
2. Od czego zaczęła się twoja przygoda włosowa? 
Od chęci odratowania moich włosów po katowaniu ich prostownicą :) Potem było forum wizażu, blogi, milion pomysłów na pielęgnację, tona kosmetyków, a w końcu pełne włosomaniactwo :) 
3. Stosunek do słodyczy ? :> 
To jest rzecz nad która sama się ostatnio zastanawiałam :P Kiedyś lubiłam wszystko co słodkie, bez wyjątku. Ostatnio złapałam się na tym, że oprócz czekolady nie mam szczególnej ochoty na inny rodzaj słodkości :) 
4. Jak radzisz sobie ze zmęczeniem? 
Najlepiej na mnie działa krótka 15-30 minutowa drzemka- jestem potem jak nowo narodzona :) A jeśli nie mam takiej możliwości to dobrze robi mi również krótkie rozciąganie mięśni- taki mały pilates :) 
5. Co sprawia ci największą radość? 
Uwielbiam rozbawiać ludzi :) Nie ważne jak i czym :P 
6. Jeśli ktoś sprawić ci przyjemność/zrobił niespodziankę- co to było ? 
Nie mam jednoznacznej odpowiedzi :P  
7. Co najbardziej motywuje cię do czynności, do których nie masz ochoty podchodzić? 
Zrób to teraz, będziesz miała spokój potem :D 
8. Jeśli pracujesz-twój zawód wykonujesz z powołania? Jeśli nie- wymarzony zawód to... 
Mój wymarzony zawód- chciałabym kiedyś mieć  
9. Co robisz, by utrzymać swoja formę? 
Aktualnie nie mam pojęcia czy posiadam coś takiego jak "forma" :P Ale jak już więcej się ruszam to uwielbiam rower i taniec :) 
10. Otrzymujesz bon na zakupy w drogerii, co jako pierwsze kupisz? 
Podkład :) dalej szukam swojego nr 1, więc pewnie chętnie przetestowałabym ten kosmetyk. 
11. Grasz na jakimś instrumencie? lubisz to? 
No niestety nie gram na żadnym :)  



To teraz moja kolej: 
1. Książka czy film?  Dlaczego?
2. Rzecz codziennego użytku bez której nie wyobrażasz sobie funkcjonowania to...? 
3. Obiad w domu czy na mieście? 
4. Największą przyjemność sprawia mi...? 
5. Wolisz kupować odpowiednie kosmetyki, czy używać metod naturalnej pielęgnacji? 
6. Masz swój sposób na "bad hair day"? Jeśli tak to jaki? 
7. Włosy spięte czy rozpuszczone? 
8. Ulubione kosmetyk do makijażu to...? 
9. Najważniejsze przykazanie zadbanej kobiety to według mnie...? 
10. Twój obecny kolor włosów to...?  Jesteś z niego zadowolona? 
11. Czy robisz w życiu, to co sprawia Ci satysfakcję?  

TAGuję: 
frombodytohair 
Złotowłosa 
kobieceszufladki  
Arachnes  


... i każdą inną osobę, która będzie miała ochotę odpowiedzieć :) Z racji tego, że ten TAG już śmiga jakiś czas, więc pewnie większość blogerek pewnie na niego odpowiedziała :)  

Buziaki :*

1 komentarz:

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*