poniedziałek, 12 listopada 2012

Włosowy tygodnik pielęgnacyjne (4)+ jeszcze raz Liebebster blog


Tydzień 5-11.11.2011 


Poniedziałek, 5.11 

- mycie: płyn Facelle 
- odzywka: Garnier awokado&karite 
- płukanka szałwiowa 

Wtorek, 6.11 

- mycie-szampon Babydream 
- odżywka: Gliss Kur 19 składników 

Środa, 7.11 

- mycie: szampon Barwa brzozowy 

Postanowiłam umyć włosy dobrze myjącym szamponem, nie nakładając później maski ani odżywki, w celu sprawdzenie faktycznego stanu włosów bez "ulepszaczy" :) Co stwierdziłam: włosy oczywiście szczególnego szału nie robią, ale spodziewałam się dużo gorszego efektu- czyli jak na razie jest ok ;) 

Czwartek, 8.11 

- oliwa z oliwek na noc 

Piątek, 9.11 

- olejek łopianowy Green Pharmacy na 30 min przed myciem
- mycie: płyn Facelle 
- maska Gloria ulepszona aloesem i gliceryną 
- płukanka z siemienia lnianego 

Sobota, Niedziela, 10-11.11 

Nic. 




Po odpowiedzi na ostatnie TAGi zostałam nim jeszcze raz wyróżniona przez M.inę za co dziękuję ;*  

Dokładne zasady i otagowane przeze mnie osoby przedstawiłam post niżej :)



1. Twój KWC
Mam ich kilka, m.in maska Gloria i płyn Facelle :) 
2. Kawa czy herbata? 
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, bo lubię jedno i drugie :) 
3. Jaki jest Twój ulubiony film? 
Tu też mam dużo ulubionych, m.in Pacyfikator, wszystkie części Step Up, czy Szósty zmysł. 
4. Jak długo prowadzisz bloga i co skłoniło Cię do jego założenia? 
Bloga prowadzę już (albo dopiero :P) trochę ponad pół roku, a założyłam go z chęci posiadania swojego małego, kosmetycznego zakątka :) 
5. Twoja największa słabość a czemu potrafisz się skutecznie oprzeć? 
Moją największa słabością jest kupowanie kosmetyków do włosów (:D) a oprzeć się potrafię np jedzeniu słodyczy.
6. Morze czy góry? 
Odpowiadałam już wcześniej: i morze i góry :) 
7.Balsam czy olejek do pielęgnacji ciała? 
Balsam :) Olejek stosuje tylko w wypadku, gdy moja skóra jest szczególnie wysuszona. 
8. Ulubiona bajka z dzieciństwa? 
Krecik :P 
9. Twój największy autorytet? 
Nie mam jednej konkretnej osoby. Podziwiam ludzi, którzy w każdej sytuacji są nastawieni optymistycznie do świata i tych którzy wytrwale dążą do spełniania swoich marzeń.  10. Zakupy przez Internet czy stacjonarnie? (ogólnie, chodzi o całokształt) 
Stacjonarne ;) Lubię przed zakupem dotknąć, dokładnie obejrzeć ;) 
11. Jakimi priorytetami kierujesz się w życiu? 
Uczciwość, szczerość, wierność.  


:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*