sobota, 17 listopada 2012

Mój nowy przyjaciel :)


Dzisiaj przedstawiam Wam mojego nowego ulubieńca, którym stał się antyperspirant Isae. Można go zakupić w Biedronce za zawrotną cenę 2,89 zł :)  




Skład: 



Wspominałam już wcześniej, że moja skóra pod pachami od pewnego czasu stała się bardzo wrażliwa i tak naprawdę do tej pory znalazłam dwa antyperspiranty, które jej nie podrażniają: Isae i Ziaję Activ (o której możecie przeczytać tutaj).  


Moja opinia: 

zalety: 
  • przede wszystkim: nie podrażnia 
  • bardzo przyjemnie pachnie 
  • zapobiega przykremu zapachowi 
  • ma ładne opakowanie :) 
  • kosztuje grosze- jak wcześniej pisałam 2,89 zł za sztukę 
  • dostępność- w każdej Biedronce 

wady: 
  • osobom, które mają większy problem z potliwością może nie zapewniać odpowiedniej ochrony przed poceniem... 



Dla mnie jest to bardzo dobry kosmetyk :) Na stałe zagościł już w moich zbiorach :)  

:*



2 komentarze:

  1. kiedyś wrzuciłam do koszyka w pośpiechu i nie narzekałam, całkiem fajny antyperspirant. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedzieć, że się spisuje :) ogladałam go kiedyś ale obawiałam się, że bedzie słaby.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*