niedziela, 29 kwietnia 2012

Synergen- cz.2 - jestem na NIE.

Dziś druga część trylogii o kosmetykach Synergen. W poniższym wpisie biorę na tapetę te, które kompletnie się u mnie nie sprawdziły i na pewno ich już nie użyję.

1. Maseczka przeciwtrądzikowa 



Opinia producenta:
Głęboko oczyszcza pory skórne i zapobiega zanieczyszczeniom skóry. Bisalbol łagodzi podrażnienia skóry. Etanol działa odświeżająco i orzeźwiająco. 

Skład:
Aqua, Kaolin, Cetearyl Alcohol, Alcohol Denat., Propylene Glycol, Glycine Soja Oil, Cetearyl Glucoside, Bisabolol, Allatonin, Rubus Fruticosus Leaf Extract, Panthenol, Melaleuca Alternifolia Oil, Salicylic Acid, Quercus Robur Extract, Tocopherol, Ascorbic Acid, Ascorbyl Palmitate, Xanthan Gum, Megnesium Aluminium Silicate, Sodium Cetearyl Sulfate, Alcohol, Tetrasodium Pyrophosphate, Carrylic/Capric Triglyceride, Pantolactone, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Potassium Sorbate, Cl 19140, Cl 42090, Cl 77891.

 Moja opinia:

 zalety:


Jak dla mnie ich niestety nie posiada...  


wady:
  • na początku uderza zapach- delikatnie mówiąc jest nieprzyjemniy, żeby nie powiedzieć wprost, że maseczka śmierdzi :P
  • po jej nałożeniu wytrzymałam może niecałe 30 sekund- skóra zaczęła mnie bardzo piec i szczypać, po jej natychmiastowym zmyciu była zaczerwieniona 



Co ciekawe, u mojego brata, który faktycznie ma problemy ze skórą trądzikową maseczka działała dobrze- nic go nie piekło i co najważniejsze stan skóry po jej używaniu się poprawił :) Tak więc same widzicie, to co jednej osobie nie leży u innej sprawdza się koncertowo :) Ja w każdym razie trzymam się od niej z daleka :P 


2. Punktowy żel przeciw wypryskom 


Opinia producenta: 
Żel punktowy na wypryski został specjalnie stworzony do usuwania zanieczyszczeń skóry ze skłonnością do powstawania zaskórników. 
- przeciwzapalny
- redukuje wypryski 
- tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie
Moja opinia: 

zalety: 
  • fajna poręczna tubka
  • precyzyjny aplikator, umożliwiający precyzyjne nałożenie żelu
  • fajna konsystencja, nie spływa ze skóry 
wady:
  •  nie działa... nie robi kompletnie nic, ot taki sobie żel. 
I to w sumie tyle co mam na jego temat do powiedzenia.

3. Antyperspirant roll-on do skóry wrażliwej





Skład:
Aqua, Aluminumchlorohydrate, Isopropyl Palmitate, Steareth-2, Ceteareth-12, Stearyl Alcohol, Parfum, Ceteareth-20, Phenoxeethanol, Sodium Lactate, Allantoin, Distearyl Ether, Citronellol, Alphaisomethyl Ionone, Geraniol, Mathylisothiazolinone. 


Moja opinia: 


Na początku od razu zaznaczę, że moja skóra pod pachami jest bardzo wrażliwa i tak naprawdę istnieje niewiele kosmetyków, które jej nie podrażniają.

zalety:
  • bardzo ładnie pachnie
  • ma fajne opakowanie :P (choć za różem nie przepadam :))
wady:
  • no niestety mnie podrażnił, dlatego po trzech zastosowaniach oddałam go mamie (u niej dobrze się sprawdził) 
  • może zostawiać ślady na ubraniach
  • nie zapobiega poceniu


 
Całuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*