sobota, 28 kwietnia 2012

11 Question Tag.

Mój pierwszy TAG :) Dziękuję Boggince za otagowanie i serdecznie pozdrawiam :*



Zasady:

Po przeczytaniu odpowiedzi osoby która cie otagowala, odpowiadamy na pytania przez nią zadane.
  1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera, odpowiadamy na wszystkie  na swoim blogu.
  2. Następnie wybierasz 11 osób które otagujesz i zamieszczasz linki do nich.
  3. Tworzysz 11 nowych pytań na które będą musiały odpowiedzieć osoby przez ciebie otagowane.
  4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
  5. Dawaj taga osoba które jeszcze go nie dostały. 
 No to pora na moje odpowiedzi :

1.Czy zdazylo ci sie usnac bez zmycia makijazu?
Przyznam się z ręką na sercu, że tylko raz w życiu zasnęłam z niezmytym makijażem. Nawet jak jestem nieziemsko padnięta, muszę go zmyć bo inaczej czuję się psychicznie niekomfortowo, a i wizja porannej tragedii na mojej twarzy jest dla mnie dodatkową motywacją do demakijażu :D
2. Ktory kosmetyk z przeszlosci najmilej wspominasz?
Hmm, wszystkich moich ulubionych kosmetyków używam do teraz :)
3. Bubel wszechczasow wedlog ciebie to???
Trochę tego jest, nie umiem bezpośrednio wskazać tego najgorszego.
4.Najlepszy sposob na cudowne wlosy??
Zdecydowanie ich olejowanie! :)
5.Kilka slow o twojej ulubionej marce kosmetykow, dlaczego wlasnie ta a nie inna?
Bardzo lubię markę Essence za jej różnorodność i dobra jakość kosmetyków, które można nabyć za niewysoka cenę :)
6.W jakim wieku powinny zaczac malowac sie dziewczeta, kobiety i dlaczego?'
Uważam, że to jest sprawa indywidualna. Ja pierwszy raz sięgnęłam po kosmetyk w wieku 16-17 lat i był to tusz do rzęs, jakiś czas potem zaczęłam używać całej reszty. Aczkolwiek nie podoba mi się to, że dziewczyny w wieku 13-15 nakładają na twarz cały komplet kosmetyków, co wcale nie dodaje im uroku, a i nie rzutuje dobrze na kondycję cery w przyszłości.
7.Gdzie najchetniej wybrala bys sie na wymarzone wakacje..?
Barcelona :) Nie miałam okazji jeszcze tam być, a miasto jest przepiekne ;) I nie pogardziłabym tez możliwością obejrzenia meczu FC Barcelony na żywo :D
8. 5  produktow kosmetycznych ktore musisz zdobyc?
- podkład mineralny
- pomadka w kolorze fuksji 
- naturalne masło shea 
- maski do włosów Bingo
- szczotka Tangle Teezer 
9.Czego zazdroscisz innym kobieta?
Ostatnio najbardziej zazdroszczę im pięknych, zdrowych włosów, których sama na ten moment nie posiadam.
10.Co wedlug ciebie  jest must w pielengnacji u mezczyzny w obecnych czasch?
Hmmm, nie wiem czy to się da podpiąć pod standardową pielęgnację, ale uwielbiam gdy mężczyzna używa fajnych perfum :P Uwielbiam męskie zapachy i żałuje, że sama ich nie mogę używać :D
11.Czego najbardziej niecierpisz w komentarzach  na blogach?
Mnie osobiście nic nieprzyjemnego nie spotkało, bo blog dopiero raczkuje, ale widzę u innych dziewczyn z jaką złośliwością, a niekiedy i chamstwem potrafią się odnosić osoby w swoich komentarzach. Powinna działać zasada: nie podoba Ci się- nie czytaj- nie komentuj.


No i to by było na tyle :) Nie taguje nikogo, bo blogerki, które podczytuje już go dawno dostały, a i pytania które przychodzą mi do głowy by się powtarzały :)
Pozdrawiam wiosennie, a raczej letnio :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*