środa, 13 marca 2013

Urodzinowo :)


Sama nie mogę uwierzyć, że czas tak szybko zleciał... Równo rok temu napisałam swojego pierwszego posta na blogu :) Było to moje drugie podejście do tematyki blogowania, które trwa dłużej niż miesiąc :) 



źródło




Z tej okazji chciałabym ogromnie podziękować moim czytelniczkom (czytelnikom też :P), zarówno tym stałym jak i tym "przelotnym"- dosłownie każdemu, kto tutaj zagląda :) Dziękuję za każdy napisany komentarz, za zdecydowanie się na obserwowanie bloga, za każdą minutę poświęconą na przeczytanie notki. Za to, że jesteście :* 


Nie jest on idealny, ale mam nadzieję, że w miarę upływu czasu będę go udoskonalać, aby podobał się jeszcze bardziej :) 
Mam również nadzieję, że w najbliższym czasie będę mogła również w sposób materialny wynagrodzić Wam obecność na blogu :) 

Dziękuję jeszcze raz i życzę dobrej nocki :***

1 komentarz:

  1. Gratulacje :) Życzę wielu kolejnych, blogowych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*