czwartek, 20 grudnia 2012

Współpraca.


W poniedziałek  dotarła do mnie przesyłka ze współpracy nawiązanej już jakiś czas temu z CREDO PR




Dzięki uprzejmości Pani Moniki do testów otrzymałam: 



Przepraszam za nie do końca dobrą jakość zdj, ale pogoda jest jaka jest...:(

  • Szampon do włosów farbowanych, Hergon 
  • Maskę do włosów farbowanych, Oyster
  • Krem na kontur oczu i ust, Gerovital 
  • Próbki kremu nawilżającego, Gerovital 


A propos włosów farbowanych- 2 tygodnie temu, po ponad 1,5 rocznej przerwie zdecydowałam się na ponowne farbowanie włosów. Wszystko byłoby idealnie, gdyby nie strzeliło mi do głowy zmieniać markę farb, których dotychczas używałam... Ale o tym wspomnę już w kolejnej notce. 


Buziaki :*



2 komentarze:

  1. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, czekam na opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ;)
    też podjęłam z nimi współpracę, ale kosmetyki za jakiś czas dojdą ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*