piątek, 21 grudnia 2012

Granatowy ulubieniec.


Jakiś czas temu dostałam piękną paczuszkę, której zawartością były kosmetyki Granatapfel. Dziś napiszę Wam o jednym z nich, który chyba najbardziej podbił moje serce. A mowa o ujędrniającym kremie do twarzy







Opinia producenta: 

Granatapfel krem ujędrniający na dzień jest niezwykle skutecznym kosmetykiem do pielęgnacji anti-aging dla cery normalnej i suchej. Posiada wyjątkową formułę z wysoką zawartością substancji czynnych o właściwościach ujędrniających i przeciwutleniających.

- Kombinacja drogocennego olejku z nasion granatu oraz wyciągu z owoców granatu
- innowacyjna, naturalna substancja czynna GATULINE® IN-TENSE*
- toskańska oliwa z oliwek tłoczona na zimno

posiadają wyjątkowe działanie potwierdzone badaniami. Redukuje głębokość zmarszczek, skóra staje się delikatna i wypielęgnowana w dotyku.
*chroniony znak towarowy Gattefosse.

Nie zawiera parabenów, oleju silikonowego i parafinowego.



Skład: 





Moja opinia: 

zalety: 
  • bardzo przyjemnie pachnie, przypominał mi zapach syropu, którym się raczyłam w dzieciństwie podczas choroby (ale wbrew pozorom syrop był bardzo smaczny i dlatego przyjemnie mi się kojarzy :)) 
  • lekka konsystencja 
  • szybko się wchłania, nie pozostawia po sobie tłustej warstwy
  • po jego użyciu odczuwam przyjemne napięcie skóry 
  • świetnie wygładza i nawilża
  • cera po jego użyciu wydaje się mieć zdrowszy wygląd
  • wydajność- tu jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, używamy na spółkę z mamą tego kremu codziennie już ok miesiąca, a ubyło go może 1/3 słoiczka 
  • dobrze się sprawdza pod makijaż  
wady: 
  • cena- 80 zł/50 ml






I choć jak pisałam wyżej cena niekoniecznie przypadła mi do gustu, to gdybym trafiła kiedyś na niego będąc na zakupach to zdecydowanie kupię, bo moim zdaniem warto :)  

Znacie ten krem? :)

:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*