środa, 19 grudnia 2012

Firmoo i u mnie :)


Po dłuższej przerwie znów wracam do żywych- a raczej mój komputer. Mam nadzieję, że tym razem został już porządnie naprawiony. 

Dziś parę słów na temat okularów, od znanego Wam już pewnie sklepu Firmoo





Kiedy dostałam maila z propozycją testowania okularów ucieszyłam się, bo sama od jakiegoś czasu rozglądałam się za nowymi oprawkami. Tak tak- jestem okularnicą :) I to praktycznie od dziecka... Choć z moim noszeniem okularów bywało (i bywa do dziś :P) różnie ;)  






Kontakt z firmą jest naprawdę na duży plus. Każda wątpliwość zostaje rozwiana, żadne pytanie nie zostaje bez odpowiedzi. No i oczywiście Antonio, który musi mieć anielska cierpliwość, zważywszy na to, na ile moich maili z pytaniami musiał odpowiedzieć ;P  Mój model: klik (niestety widzę, że zostaje wycofywany...:( )



Wybrałam proste klasyczne oprawki, które pasują do wszystkiego :) W sumie zrobiłam to też z ostrożności- aż do momentu otworzenia przesyłki miałam masę wątpliwości- czy fason będzie ok, czy okulary będą dobrze dopasowane, czy będą dobrze leżeć na nosie.... Szczerze mówiąc to nie lubię zamawiać rzeczy przez internet, których wcześniej nie widzę w realu i nie mam okazji ich "obmacać" :P 


Jednak wszelkie obawy okazały się bezpodstawne- okulary są świetne. 
Ciężko mi się tylko przyzwyczaić do ich otwierania- moje stare oprawki "chodziły" ciężej, ale teraz jest w sumie dużo łatwiej :)


Na stronie istnieje również możliwość wirtualnej przymiarki, jeśli w program wgra się własne zdjęcie :)


Co otrzymałam oprócz okularów:

  • czarne etui- futerał
  • materiałowe etui 
  • ściereczkę do czyszczenia szkieł 
  • kluczyk i dwie śrubeczki (potrzebne do ewentualnej naprawy) 



Jak już wiecie, albo i nie, Firmoo ma w swej ofercie dwie propozycje warte uwagi: 
  • dla blogerów: darmowe okulary :) 
  • dla klientów: przy zakupie pierwszej pary okularów pokrywa się tylko koszt ich wysyłki czyli ok 20$ (porównując to do tego co możemy dostać u nas i za jakie pieniądze- bardzo się opłaca).  
Wypada również wspomnieć, że przesyłka dochodzi w ciągu 5 dni od jej wysłania- nieraz na przesyłki krajowe czekam dłużej ;P Ja jestem bardzo zadowolona i prawdopodobnie nie będą to moje jedyne okulary z tego sklepu :) 

Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*