sobota, 3 sierpnia 2013

New in- współpracowo.


Hej :) 


Ogarnęłam dodawanie zdjęć, więc w dzisiejszym poście prezentuje Wam współprace, jakie w ostatnim czasie nawiązałam.

Zacznę od prezentacji przesyłek, które dotarły do mnie jeszcze w czerwcu i które są już w końcowych fazach testów. 

Pierwsza z nich to uroczo zapakowana przesyłka od Amilie, która zawierała podkład mineralny:  




Jest to moje pierwsze zetknięcie z mineralnym kosmetykiem do makijażu i od pierwszego użycia jestem zakochana :)  


Druga przesyłka pochodzi od Love Me Green i zawiera: 




  • Witalizujący szampon do włosów 
  • Wzmacniająca odżywkę do włosów 

Niedawno tez udało mi się załapać do programu BingoSpa. Z listy wybrałam sobie 3 kosmetyki: 

  • Kolagenowe serum do mycia włosów 
  • Kolagenowe serum do mycia twarzy 
  • Szampon bez SLS/SLES z olejkiem z pestek moreli 
I pierwszy raz w życiu zdarzyło się, że dostałam przesyłkę w opłakanym stanie... A konkretnie koperta była kompletnie rozwalona- cud że nic się nie zgubiło. A skutkiem tego jest to, że w serum do twarzy brakuje pompki, a etykieta szamponu jest pokiereszowana...



Czekam jeszcze na jedną przesyłkę z dawno nawiązanej współpracy, ale o niej wspomnę jak już przyjdzie :)

Znacie któreś z powyższych kosmetyków? 

Buziaki :* 

3 komentarze:

  1. Bardzo jestem ciekawa tych produktów Love Me Green, nie mogę się doczekać recenzji :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania i wielu pozytywnych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*