niedziela, 27 stycznia 2013

Zakupy :)


Wczoraj znów mimochodem wybrałam się na małe zakupy :p Co upolowałam? : 


Szminkę COLOR CHIC- dostępne są w Pepco i chyba tylko tam je widziałam. Wybrałam odcień 106, ale w domu okazało się, że szminka jest strasznie perłowa- całkiem nie w moim stylu ;/ (5,99 zł) 
Podkład Stay Matte, Rimmel- zaryzykowałam na własną odpowiedzialność... Raz w życiu wcześniej zdecydowałam się na zakup podkładu marki Rimmel i wtedy obiecałam sobie, że już do tej firmy nie wrócę, przynajmniej po podkłady... Nie wiem co mnie wczoraj przypiliło, ale wzięłam właśnie ten... Choć teraz czytam opinie na jego temat i nie wiem jak to z nim będzie... (19,90) 
Pigment KOBO- już dawno polowałam na pigmenty, które w mojej Naturze są dopiero od niedawna, a konkretniej na nr 408 - piękny chabrowy kolor :) 
Pędzelek do cieni, pędzelek do eyelinera Essence- po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji na ich temat postanowiłam wymienić moje stare zużyte pędzelki właśnie na te. (2x 5,99) 
Lakiery do paznokci Miss Selene- moje ulubione :) Ostatnio miałam dłuższą przerwę w malowaniu paznokci, bo bardzo podobała mi się ich "naga" wersja :) Teraz powoli znów kompletuje nową kolekcję lakierów, do których dołączają właśnie te dwa :) Kolory: czarny i odblaskowy pomarańcz (2x 2,99)  





Szampon Babydream- kolejny mój ulubieniec (pisałam o nim TU) (3,99) 
Płyn Facelle- butelka na zapas, akurat był w promocji (4,99) 
Maseczka nawilżająca Rival de Loop- nie miałam jeszcze nigdy żadnego kosmetyku tej marki, z używaniem maseczek do twarzy tez u mnie nie najlepiej :p Ale w końcu trzeba to zmienić i mam nadzieję że maska mi w tym pomoże :) (1,69) 



Jesteście szczególnie ciekawe jakiegoś kosmetyku? :) 

Pozdrawiam :) 


24 komentarze:

  1. wiesz co miałam ten podkład i żałowałam zakupu. Wg mnie był beznadziejny a mat utrzymywał się do ok. 2 h :/



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię perłowych szminek :)
    A Rimmel Stay Matte miałam i... był okropny :/ Miał matować, a skóra po jego użyciu świeciła się, jak posmarowana olejem.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten pędzelek do eyelinera, najlepszy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go bardzo lubię, ale mam zamiar go zdradzić z hakuro :D

      Usuń
  4. Świetne zakupy. Bardzo lubię pędzelki Essence. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie lubię perłowych pomadek, ale pigmenty kobo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłabym ich więcej, ale były strasznie poprzebierane i oprócz chabrowego zostały same nieciekawe kolory ;/

      Usuń
  6. Lubię podkłady Rimmel'a, długo moim ulubieńcem był ten z "16h" w nazwie, obecnie mam podkład w żelu dopasowujący się do cery i też bardzo dobrze się spisuje. Niestety stay matte nie spisał się kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Babydream okrutnie plącze mi włosy..Pędzelki Essence bardzo lubię, a na szminkę w Pepco też się kiedyś nacięłam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkład miałam, kompletnie nie polubił się z moją skórą i do tej pory mam gdzieś jego prawie pełne opakowanie... Szybko się ściera, nie matuje... Ale może tobie akurat będzie pasować :) a lakiery do paznokci Selene są bardzo fajne, wiele kolorów, niska cena, mała pojemność - nic nie zaschnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie pędzelki z Essence jak i żel Facelle :) Miałam kilka maseczek z Rival de Loop, ale tej jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny gdzie kupujecie te Lakiery do paznokci Miss Selene??
    Nigdzie ich nie mogę spotkać a bardzo je sobie chwalicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam u siebie taka małą drogerię "Kosmyk"- tam zawsze jest duży wybór tych lakierów :) Może poszukaj w jakichs mniejszych drogeriach :)

      Usuń
  11. Nie lubię używać perłowych szminek - nie pasują do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z reszty zakupów znam szampon babydream, który zużywam do mycia pędzli i pędzlek do eyeliner essence, którym nie potrafię narysować kreski ;)

      Usuń
    2. tez nie wiem, czy będę umiała pędzelkiem namalować kreskę, bo dotąd nie używałam eyelinerów w żelu :)

      Usuń
  12. używam tego podkładu i jestem z niego bardzo zadowolona :) faktycznie matuje moją mieszaną cerę i nie waży się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadziję, że u mnie nie okaże się bublem..:) też mam cerę mieszana ;)

      Usuń
  13. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam ostatnio w Pepco i zastanawiałam się nad tymi szminkami, nie kupiłam i chyba dobrze zrobiłam, bo perły w pomadkach to ja nie znoszę :P szkoda, że nie ma testerów... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*