poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Moja pierwsza oliwa z oliwek.


Będąc kilka dni temu na zakupach w Biedronce, podczas przechadzania się między półkami, moją uwagę przykuła zgrabniutka butelka z jakże uroczym kurczaczkiem na etykiecie :) Po wstępnych oględzinach okazało się, że zawartość ów butelki to nic innego jak oliwa z oliwek skierowana przede wszystkim do sporządzania zbilansowanych, wartościowych posiłków dla dzieci. A z racji tego, że ja dzieckiem się dalej czuję to oliwa wylądowała w koszyku :P


Zaczynając swoją przygodę z olejowaniem włosów, jakoś szczególnie omijałam pomysł maziania ich właśnie oliwą z oliwek, choć oczywiście nie miałam bladego pojęcia jak będzie się zachowywać na moich włosach. Może ta niechęć była w jakiś sposób spowodowana tym, że nie przepadam za oliwkami? :P Ale właśnie ten produkt ostatecznie przekonał mnie do tego, żeby jednak spróbować :) Dodatkowo, faktycznie w moim przypadku będzie to pierwsza oliwa z oliwek, więc pasuje jak ulał :) Jeżeli nie sprawdzi się na włosach to zawsze można ją wykorzystać w kuchni, więc na pewno się nie zmarnuje :)  




Koszt: 4,59 zł/ 250 ml  (za taką ceną aż szkoda nie spróbować :P)


Dzisiaj zaczynam testy, o rezultatach (mam nadzieje pozytywnych) będziecie mogły poczytać niedługo :) 



Używacie w swojej pielęgnacji włosów oliwy z oliwek? :) 


9 komentarzy:

  1. czekam na rezultaty,tez uzywam olei,ale boje sie kupic takich normalnych spożywczych;d

    OdpowiedzUsuń
  2. swoją oliwę też przypadkiem kupiłam w biedronce, stała przy kasach :) jednak moja nie jest dla dzieci, tylko raczej taka normalna. użyłam dopiero raz. zdania jeszcze sobie o niej nie wyrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dziś ją nawet trzymałam w ręku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ją olejowałam nią włoski i świetnie się sprawdza oliwy Gallo są bardzo dobrej jakości:)
    Czarodziejka335

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją i polecam, świetna na olejowanie włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja ostatnio kupiłam w B. olej z pestek winogron. teraz czeka na testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olej z pestek winogron jest następny na liście zakupów :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. oliwa to jak na razie jeden z moich ulubionych oleji

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
Będzie mi jeszcze milej, jeżeli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :)
Pozdrawiam :*